تمرینات تقویت عضلات خارجی پا و ران

چهارشنبه 15 خرداد 1398
 
ایمان .

بسیاری از ورزشکارن علارغم تمرینات هفتگی عضلات پا، عضلات خارجی ران ضعیفی دارند. در این مطلب چند حرکت برای تقویت عضلات خارج ران را انتخاب کرده‌ایم، تمرینات را می‌توانید در ۳ ست ۱۲ تکراری انجام دهید. به جای تمرین با دستگاه‌های سیم کشی بدنسازی می‌توانید از باند کشی برای این حرکت استفاده کنید. برای شروع کنار صندلی بایستید و با گذاشتن دست بر روی آن تعادل خود را حفظ کنید. باند کشی را به دور پایه صندلی و مچ پای خود بیندازید. با دور کردن پا از خط میانی بدن عضلات خارجی ران را تقویت کنید. پا را تا حد امکان از خط میانی بدن دور کنید. نیازی نیست هنگام برگشت پا را از خط میانی بدن داخل تر ببرید. برای چالش بیشتر می‌توانید باند کشی را در قسمت زیر زانو و همچنین روی ران قرار دهید................


تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تحقیق های دانش آموزی و دانشجویی است.
ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو